Počeo Schneider Electric Serbia Business Run
Serija poslovnih trka Schneider Electric Serbia Business Run počela je 6. aprila trkom na 5 kilometara i druženjem zaposlenih na Štrandu u Novom Sadu.
Novi Sad je bio centar najvećeg tim bilding i najodrživijeg sportsko-poslovnog događaja u Srbiji. Rekordan broj zaposlenih (3200 prijavljenih) iz preko 130 kompanija koje posluju u Novom Sadu i šire trčali su na Štrandu i Sunčanom keju.
Najbrži tim trke u Novom Sadu je Fakultet tehnoloških nauka, drugo mesto je zauzela kompanija SojaRun, dok je treće mesto zauzeo tim Continental Novi Sad, najbrži u muškoj konkurenciji bio je Dušan Krstić (15:23, Fakultet tehnoloških nauka), a najbrža koleginica je Vesna Vicko Bogišić (20:20, KCV).
Ispred Continentala , najfit kompanije u Novom Sadu sa 544 finišera, je o rekordnom broju prijavljenih kolega izjavio: “Sve pohvale organizatorima za sjajno organizovan sportsko rekreativni događaj i čestitke svim kompanijama učesnicama. Ponosan sam na sve kolege iz Continental Automotive Serbia koje su učestvovale i pokazale izuzetan timski duh i strast za pobedom, dve naše velike vrednosti. Impresivno je to da je skoro polovina od ukupnog broja naših zaposlenih u Novom Sadu trčala na ovoj trci, njih 550 od 1300 i da smo po drugi put bili najbrojniji tim i osvojili priznanje za Najfit kompaniju 2023. Čestitam kolegama na osvojenom trećem ekipnom mestu i trećem mestu u ženskoj konkurenciji “, Saša Ćoringa, generalni direktor kompanije Continental Automotive Serbia.
Ispred Schneider Electric-a svim pobednicima čestitao je direktor Razvojnog centra – Hub-a u Novom Sadu Dragoljub Damljanović i poručio: “Ponosan sam na sve svoje kolege koje su učestvovale u Serbia Business Run-u. Nastavljamo da idemo putem održivosti sa jasnim ciljem da do 2025. godine, Schneider Electric Serbia Business Run postane najveći sportsko-poslovni događaj u regionu koji je u potpunosti održiv”.
Takmičenjem u trci od 5 kilometara, ali i navijanjem i druženjem posle trke zaposleni su pokazali kako se brane boje svojih kompanija. Osim što su pokazali svoje trkačko umeće, zaposleni su proveli nezaboravno vreme sa svojim kolegama uz timsko fotografisanje, poslovno umrežavanje i žurku sa kolegama iz drugih kompanija.
Schneider Electric Serbia Business Run je i na trci u Novom Sadu pokazala pravi primer na putu ka održivosti, uz pomoć kompanije Schneider Electric, lidera u ovom domenu, i drugih kompanija koje su podržale zelenu inicijativu Business Run-a na trci u Novom Sadu su korišćeni solarni paneli koji su pružali deo energije za potrebe trke, kao i solarna klupa za punjenje mobilnih telefona i WI-Fi. Događaj je bio plastic free, jer je voda služena na inovativan način – u limenkama, donaciji kompanije Ball Packaging. Sve limenke sa događaja su reciklirane!
Serbia Business Run tradicionalno podržavaju kompanije kojima je zdrav način života i aktivnost zaposlenih jedna od suštinskih vrednosti, pored naslovnog sponzora partneri serije su i Intersport, Herbalife i Ball Packaging kao i kompanije DDOR NS I Toyo tires. Svaka od kompanija, pored toga što je stala iza događaja, njemu direktno i doprinosi kroz zanimljive aktivacije ili poklone za učesnike.
Događaj Srbiju i dalje očekuju sjajne trke zaposlenih u Subotici (25. maja), Nišu (7. septembra) i Beogradu (21. septembra).
Više na: https://serbiabusinessrun.com/