Pokloni za geek-a | PC Press

Skoro polovina striming pretplata sa oglasima

Nivoi koji podržavaju oglase dokazuju se kao popularni među striming korisnicima. Novi podaci analitičke firme za pretplate Antenna pokazuju da 46% pretplatnika Discovery Plus, Disney Plus, Hulu, HBO Max, Netflix, Paramount Plus i Peacock u SAD plaća za planove koji podržavaju oglase i da ih je oko 75% pretplatnika barem isprobalo.

PCPress.rs Image

Mnogi striming servisi imaju nivoe koji podržavaju oglase — HBO Max je pokrenuo svoj plan od 9,99 dolara za oglase 2021. godine, a zatim su sledili Netflix-ovi planovi od 6,99 dolara i Disney Plus planovi od 7,99 dolara 2022. godine. Ali u svom izveštaju o stanju pretplata za drugi kvartal 2025. godine, Antenna napominje da polovina velikih striming platformi koje je analizirala nije nudila plan koji podržava oglase pre dve godine, a samo trećina pretplata na servise koje su to činile bila je za plan sa oglasima. Uporedno, 71% neto dodatnih pretplatnika u poslednjih devet kvartala vođeno je reklamnim planovima, prema podacima kompanije Antenna, bez značajnih razlika u demografskim podacima i lojalnosti u poređenju sa pretplatnicima bez oglasa.

Datalab serveri

To je dobitna kombinacija za striming kompanije koje mogu da uberu koristi i od dodatnih prihoda od oglašavanja i od rasta pružanjem pristupačnijih članstava. Antenna izveštava da je 65% korisnika koji su se pretplatili na planove sa oglasima bilo potpuno novo za striming servis, dok korisnici koji su prešli sa skupljih nivoa bez oglasa čine samo 11% pretplata.

Pročitajte i:  Meta smanjuje svoj stari istraživački tim za AI

Netflix nivo oglasa je posebno zaživeo, udvostručivši broj pretplatnika tokom prošle godine. Taj uspeh ohrabruje platformu da počne da eksperimentiše sa svojim reklamnim modelom, sa interaktivnim i pauziranim oglasima na ekranu koji dolaze 2026. godine, i planovima da u budućnosti uklopi veštačku inteligenciju u emisije i filmove.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
Tagovi: , , , , , , , , ,