BIZIT 2024

Većina OEM-ova slabo prodaje električna vozila

Proizvođači originalne opreme automobila (OEM) su generalno optimistični u pogledu zdravlja automobilske industrije u narednih 12 meseci, pri čemu velika većina očekuje da će se prodaja novih vozila povećati ili ostati ista u odnosu na 2023, prema upravo objavljenom Kerrigan OEM istraživanju za 2024. 

PCPress.rs Image

 Anketa, prikupljena iz godišnje ankete Kerrigan Advisors-a o rukovodiocima OEM-a u automobilskoj industriji, u vezi sa izdavanjem The Blue Sky Report®-a, dizajnirana je da proceni perspektivu OEM rukovodilaca o franšiznom sistemu, profitabilnosti dilera i prodaji električnih vozila. Rezultati za 2024. pokazuju da se uprkos visokim kamatnim stopama i izazovima pristupačnosti potrošačima, industrija nalazi u periodu normalizacije, u kojem se prodaja dilera, profit i zalihe smanjuju, verovatno na atraktivnijim nivoima nego u periodu pre pandemije.  

 Uprkos visokim kamatnim stopama i izazovima pristupačnosti potrošačima, 44% OEM-a očekuje povećanje prodaje novih vozila u narednih 12 meseci, dok će 48% projektne prodaje ostati na nivou iz 2023. godine, a samo 8% očekuje pad. Ovaj prodajni optimizam je verovatno nusproizvod rastućih očekivanja zaliha novih vozila, sa 70% projektovanih zaliha u danima koji će se normalizovati između 60 i 90 dana, u odnosu na 38% u 2023. 

Pročitajte i:  Potražnja EV tečnosti za upravljanje toplotom

 Pored velike većine onih koji očekuju sporiji prelazak na EV, preko dve trećine ispitanih OEM-a projektuje da neće ispuniti svoje predložene ciljeve prodaje EV, a 86% je izjavilo da razvijaju planove proizvodnje ICE u slučaju nepredviđenih okolnosti ako EV ne prodru u tržište onoliko uspešno koliko se očekivalo. Ovi rezultati su u skladu sa opadajućim rastom prodaje električnih vozila – do juna 2024., rast prodaje električnih vozila je opao za 84% u poređenju sa 2023. 

 Neuspeh OEM proizvođača da ispune svoju projektovanu prodaju električnih vozila takođe dovodi do značajnih modifikacija njihovih očekivanih promena u modelu maloprodaje automobila: više od polovine OEM ispitanika ne očekuje da će agencijski model biti predstavljen u SAD u narednih pet godina, što je dramatično pomak sa samo 24% koji su bili skeptični u 2023. Anketa takođe otkriva veliku promenu u vezi sa očekivanim povećanjem zahteva za objektima, pri čemu 60% ne očekuje povećanje zahteva u narednih pet godina, a samo 18% predviđa povećanje, u poređenju sa na 32% u 2023.

Pročitajte i:  Hyundai i napredna kontrola temperature 

Izvor: autotech.news

Facebook komentari:
SBB
Tagovi: , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *