Vreme je za VR šoping ture
Jedna od glavnih prednosti kupovine uživo je ta što kupac može da vidi, te proceni proizvod, da ga dodirne, omiriše ako je neophodno, i testira pre nego što odluči da mu je potreban. To takođe znači da je za kupovinu potrebno vreme, kojeg u moderno doba ima sve manje.
Neke osobe nemaju luksuz u obliku slobodnog vremena, pa im kupovina nije omiljena aktivnost, a izgleda da Walmart radi na sistemu koji bi mogao da reši ovaj problem, te uzme najbolje iz fizičkog i virtuelnog sveta. Naime, na osnovu prijave patenta, koju je podneo upravo Walmart, došlo se do zaključka da kompanija radi na iskustvu kupovine koje bi uključivalo i tehnologiju virtuelne realnosti. Tako bi kupci u budućnosti uz pomoć VR uređaja, te rukavica koje sadrže senzore, mogli da testiraju proizvode u Walmart virtuelnoj prodavnici, te tako uštede vreme i izbegnu velike gužve. Nakon što izaberu, te plate proizvode, oni bi im stizali na kućnu adresu.
Ovo nije prvi put da Walmart pokušava da modifikuje tradicionalne načine kupovine, te na njihovom web-sajtu već postoje VR opcije, ali je ideja o VR kupovini još uvek u fazi patenta, pa nije sigurno kada će (i da li će) stići do korisnika.
Izvor: Ubergizmo