YouTube pooštrava uslove za zarade
Korisnici koji budu želeli da u budućnosti zarađuju na platformi YouTube moraće da imaju 4.000 sati godišnje koje su drugi korisnici proveli gledajući njihove sadržaje, te minimum 1.000 onih koji ih prate.
YouTube na taj način pooštrava mere, te zahteve za kanale/kreatore koji žele da unovče svoje video sadržaje. Mera stupa na snagu 20. februara, te korisnici koji žele da se u okviru njihovih sadržaja pojavljuju reklame, moraju da ispune navedene zahteve, a za period od prethodnih 12 meseci, a oni koji ih ne ispune neće biti u mogućnosti da zarađuju od sadržaja koje su kreirali.
Prethodni uslovi za pridruživanje YouTube Partner programu su podrazumevali minimum 10.000 pregleda sadržaja sa nekog kanala, a bez uslova u vidu vremena koje su drugi korisnici proveli u gledanju sadržaja na godišnjem nivou. Tako će poslednja mera novim, te kanalima sa manje sadržaja, otežati da dođu do zarade, ali iz YouTube-a kažu da je ova mera važna, jer im pruža više vremena da procene koji korisnici poštuju pravila korišćenja, te eliminišu one koji platformu zloupotrebljavaju. Tako će se prednost davati onima koji imaju pozitivan uticaj na zajednicu, dok će kreatori neprikladnih sadržaja biti onemogućeni da na njima zarađuju.
Nove mere su usledile posle incidenta sa korisnikom Logan-om Paul-om, koji se svrstavao među najveće influensere na ovoj platformi, a koji je na svom kanalu prikazao neprikladan sadržaj, koji nije bio primeren za sve uzraste te senzibilitete korisnika. Paul je izbačen iz partnerskog programa, te su u kompaniji počeli da rade na merama pooštravanja.
Izvor: The Verge