Zašto je Nokia promenila svoj logotip
Nokia, finska kompanija specijalizovana za 5G opremu, otkrila je novi logo kao deo napora redizajna brenda koji ima za cilj da izbegne povezanost sa svojim prethodnim angažmanom u mobilnim telefonima.
Nokia je predstavila novi identitet brenda koji naglašava njen fokus na mreže i industrijsku digitalizaciju
Ova inicijativa za rebrendiranje najavljena je 26. februara, zajedno sa novim strateškim ciljevima koji nastoje da omoguće brži rast kako svet nastavlja da usvaja petu generaciju mobilnih tehnologija.
U nedavnom intervjuu uoči Svetskog kongresa mobilnih telefona (MWC) u Barseloni, izvršni direktor Peka Lundmark je priznao da je Nokia i dalje u velikoj meri povezana sa svojim prethodnim uspehom u industriji mobilnih telefona, uprkos tome što se već neko vreme udaljila sa tog tržišta. Kako bi se pozabavila ovom percepcijom, Nokia je predstavila novi identitet brenda koji naglašava njen fokus na mreže i industrijsku digitalizaciju, što je odmak od prethodnog naglaska na mobilnim telefonima.
Vredi napomenuti da iako Nokia više ne proizvodi telefone, HMD Global sada licencira naziv Nokia za svoje telefonske proizvode, nakon što je Microsoft Corp preuzeo Nokijino poslovanje telefonima 2014.
Lundmark je takođe primetio da Nokia sada daje prioritet naporima da zadobije tržišni udeo u sektoru provajdera bežičnih usluga, nudeći mrežnu opremu koja je konkurentna i po ceni i po kvalitetu. Tome su pomogla ograničenja za Huawei, ključnog kineskog rivala, kome je zabranjena prodaja komponenti 5G mreže u nekoliko evropskih zemalja i SAD.
Nokia takođe ima za cilj da proširi svoje poslovanje nudeći privatne 5G mreže kompanijama, sa ciljem da poveća doprinos poslovnog odeljenja Nokijinom prihodu sa 8% na dvocifren broj. Kompanija planira da to postigne kroz organski rast i male akvizicije, kaže izvršni direktor Peka Lundmark.
Međutim, Nokia nema nameru da sledi stopama svog konkurenta Ericssona, koji je nedavno kupio Vonage Holdings Corp. za 6,2 milijarde dolara kako bi poboljšao svoju ponudu preduzeća.
Izvor: Techweez