Top50 2024

BMW i automatizacija logistike

Digitalno, automatizovano i inteligentno povezano preko oblaka: Fabrika BMW Grupe u Regensburgu unapređuje digitalizaciju i automatizaciju svoje logistike – kao dalju prekretnicu na putu ka digitalnoj fabrici budućnosti, BMW iFACTORY. Svakih 57 sekundi, novo vozilo silazi sa montažne trake. Svaki od njih je jedinstven, napravljen prema individualnim preferencijama kupaca od hiljada odvojenih komponenti. Svakog radnog dana, do 1.400 BMW X1 i BMW X2 vozila se šalje kupcima širom sveta, uključujući klasična vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, plug-in hibride i potpuno električne modele

PCPress.rs Image

 Logistika koja stoji iza ovog procesa je izuzetno složena: komponente i pojedinačni delovi koji su potrebni za proizvodnju uvek moraju da budu na pravom mestu u postrojenju vozila u pravo vreme – isporučeni „baš na vreme“ i u ispravnom redosledu, „baš u sekvencI” – za kreiranje individualno prilagođenih vozila za kupce. Na lokaciji BMW Grupe u Regensburgu, ovim logističkim zadatkom, koji je od suštinskog značaja za efikasnu proizvodnju, prvenstveno se bave sistemi za transport bez vozača, automatizovani ili autonomni transportni sistemi koji su inteligentno povezani preko sistema kontrole saobraćaja zasnovanog na oblaku poznatog kao BMW Automated Transport Services (ATS). U nekim slučajevima, utovar i istovar transportnih vozila je takođe potpuno automatizovan. 

Pročitajte i:  BYD razvio algoritam za pametnu vožnju 

 U zavisnosti od transportnog zadatka, koriste se različiti tipovi vozila bez vozača. Na primer, automatizovani tegljači transportuju male delove od skladišta do montažne trake, dok većim komponentama težine do tone rukuju pametni transportni roboti (STR). Ovi ravni transportni roboti, koje je razvila BMW Group u saradnji sa Fraunhofer institutom za protok materijala i logistiku (IML) pre desetak godina, sada rade autonomno koristeći namenske AI module. Oslanjajući se na senzore i softver, uređaji prepoznaju svoju okolinu, omogućavajući im da se kreću oko prepreka nezavisno kada nailazeći saobraćaj dozvoljava. 

 Transportnim uređajima se upravlja preko centralnog BMW sistema za kontrolu saobraćaja zasnovanog na oblaku, ATS. Kada dođe vreme za dopunu zaliha, zaposleni na montažnoj traci okreće ram za menjanje sa praznim kontejnerima za delove i koristi ga za takozvanu klackalicu za izvlačenje. Kontrolni sistem tada prima signal koji ukazuje da je potrebno isporučiti nove delove. Na ovaj način, sistem upravljanja omogućava nesmetanu i tačno tempiranu isporuku materijala, kao i održavanje inteligentnog saobraćaja u montažnoj sali. Takođe obezbeđuje optimalno navođenje rute, zasnovano na prioritetima isporuke, i osigurava da su transportni uređaji razumno parkirani i da su njihove baterije dovoljno napunjene. 

Pročitajte i:  Fiat pauzirao proizvodnju Pande

 Fabrika BMW Grupe u Regensburgu trenutno omogućava inteligentnu vezu između skoro 50 automatizovanih tegljača i više od 140 pametnih transportnih robota kroz ATS kontrolni sistem. Flota kompromituje i automatizovane i autonomne uređaje različitih proizvođača, obrađujući otprilike 10.000 isporuka delova svakog radnog dana. 

Izvor: autotech.news

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *