BIZIT 11 - prvi dan

Canva – ažuriranje koje bi trebalo da zabrine Adobe

Platforma za dizajn zasnovana na webu Canva uvodi paket novih proizvoda za upravljanje brendovima i alata za dizajn sa veštačkom inteligencijom koji su fokusirani na to da pojednostave proces kreiranja sadržaja.

PCPress.rs Image

Popularna sve-u-jednom platforma za dizajn najavila je mnoštvo novih AI alata

Najavljene danas na Canva’s Create događaju, većina ovih novih funkcija je dizajnirana da kreiranje sadržaja, poput grafike na društvenim mrežama, prezentacija i reklamnih materijala, učini dostupnijim onima bez iskustva u profesionalnom dizajnu. Ideja je da bi ovo ostavilo grafičkim dizajnerima slobodu da se pozabave hitnijim zadacima. Broj najavljenih funkcija je impresivan.

Novi Brand Hub se dodaje Canva-inom Visual Worksuite-u, pružajući alate namenjene da pomognu korisnicima da ostanu dosledni vizuelnom identitetu svoje organizacije. Umesto zajedničkog drajva i beskrajnih Slack poruka dizajnerima, korisnici bi sada kreirali Brand Kit sa specifičnim elementima kompanije kao što su logotipi, fontovi, boje i smernice za dizajn. Brand Folders bi bili postavljeni da grupišu sredstva zajedno za određene događaje, kampanje i projekte, a Brand Templates bi omogućili dizajnerima da kreiraju unapred brendirane šablone za višekratnu upotrebu za zadatke koji se ponavljaju kao što su email kampanje.

Pročitajte i:  Akcije Adobe pale za 8%

Do sada, to zvuči mnogo kao Google Drive, ali sa rečju „Brand“ dodatom u miks. Međutim, Canva ima neke dodatne trikove koji ovo odvajaju od drugih rešenja za skladištenje u oblaku. Administratori mogu da podese neke dozvole kako bi osigurali da bilo koji sadržaj kreiran u Canvi ostane na brendu, ograničavajući neodobrene fontove i boje. Administratori takođe mogu da odobre tokove posla direktno u Canva-u pre objavljivanja kako bi sprečili da se više radnih verzija sačuva i pregleda na drugom mestu. Tu je i nova alatka “Magic replace” koja može da zameni sredstvo u svim vašim dizajnima jednim klikom, ako samo treba da ažurirate zastareli logotip ili brendiranu grafiku.

Alat Magic Replace je samo jedna od nekoliko novih funkcija koje pokreće AI koje dolaze u Canva Visual Worksuite. Svi oni su naslovljeni kao „Magic“, što može biti malo zbunjujuće kada su neki od opisa tako slični. „Magic Eraser“ bi trebalo da bude u stanju da ukloni sve što ne želite na slici, bilo da su to ljudi u pozadini ili nepotreban objekat, dok „Magic Edit“ omogućava korisnicima da zamene objekat sa nečim drugim u potpunosti koristeći generativnu veštačku inteligenciju. Tu je i alatka „Magic design“ koja generiše odabrani izbor personalizovanih šablona (kao što su posteri ili rođendanske čestitke) od bilo koje slike koju otpremite, plus pomoćnik za pisanje tekstova sa veštačkom inteligencijom, koji može da generiše pisani sadržaj iz tekstualnog upita koji možete da koristite u prezentacijama i kopiji web stranice. Ako nemate vremena da sastavite svoje slajdove, postoji čak i alat koji generiše čitave brendirane prezentacije za vas.

Pročitajte i:  Akcije Adobe pale za 8%

Nova funkcija prevođenja automatski prevodi bilo koji tekst u dizajnu na preko 100 različitih jezika, a video snimci se mogu uskladiti sa ritmom zvučne podloge bez ikakvih ručnih izmena. Canva je rekla da koristi mešavinu različitih AI modela kao osnovu za ove funkcije pored izgradnje sopstvenih sistema. Konačno, 953 novih fontova i mnoštvo alata koje je zahtevala šira zajednica, a koji nisu specifični za radni prostor, dodaju se platformi za dizajn. Dostupne su nove funkcije za uređivanje rasporeda, slojeva, stilova i gradijenta da poboljšate vaše dizajne, a alternativni tekst sada može da se generiše za slike direktno u Canva.

Više detalja možete pronaći na web lokaciji Canva ako vam je potrebna analiza nekih od ovih funkcija, što nije nerazumno s obzirom na samu veličinu ovog ažuriranja. Canva se već reklamira kao alat za kreiranje „sve u jednom“, i iskreno je teško raspravljati se s tim, posebno s obzirom na to koliko je lako koristiti za svakodnevne projekte grafičkog dizajna u poređenju sa posvećenijim profesionalnim platformama.

Pročitajte i:  Akcije Adobe pale za 8%

Postoje brojne druge usluge dizajna zasnovane na webu koje pružaju slično iskustvo (uključujući Adobe Express), ali Canva je titan industrije. Kompanija trenutno tvrdi da ima preko 110 miliona korisnika mesečno – što je povećanje od 30 miliona od lansiranja Visual Worksuite-a prošlog septembra.

Izvor: Theverge

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,