Elden Ring, mesec dana kasnije
Kao da je bilo juče, a već je proletelo mesec dana otkad je izašla dugo očekivana igra Elden Ring. Igrači su u međuvremenu istraživali i osvajali veliki otvoreni svet.
Elden Ring je prvi put pomenut još 2019. godine, a 25. februara 2022. je konačno stigao do igrača, nakon čekanja koje je izgledalo kao večnost – došla je na PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One i PC.
U pitanju je velika igra, a sudeći prema kritikama i komplikovana. Polygon na primer piše da je Elden Ring prirodan korak napred za developera From Software, a nakon naslova Dark Souls 3. Još se kaže da je veličina sveta fascinantna, pa igrač mora mnogo toga da nauči.
Kritike su mahom pozitivne, mada se ističe da su borbe komplikovane, teške, posebno kada se stigne do glavnih čudovišta, takozvanih „bosova“. Sudeći prema onima koji su već igrali, tu su brojni alati koji bi okršaje mogli da ublaže, te sloboda kretanja koja omogućava potragu za njima.
U međuvremenu se saznalo mnogo toga, na primer da igrač može da se otruje već u prvih nekoliko minuta. Igra je u jednom trenutku imala čak 760 hiljada istovremenih igrača na platformi Steam, a uspeh se do danas samo povećavao. Lansiranje velikih igara ipak nije lako, posebno za vreme pandemije, pa je Elden RIng na samom početku imao neke probleme, ali ne prevelike. U međuvremenu je većina rešena.
I found it, the Elden Ring with the "good UX" pic.twitter.com/MBEbLPIonx
— Alex (@alexdnz) March 6, 2022
Igrači su otkrili i da mogu da pauziraju igru, uspeli su da naprave lakši i teži mod, a prva velika zakrpa je stigla 17. marta – ažuriranje je ispravilo nekoliko grešaka i donelo neke nove detalje. Sve u svemu – nije loše.
Izvor: Kotaku