BIZIT 2024

Musk postavio novi zahtev zaposlenima

Zaposleni treba da rade „više sati visokim intenzitetom“.

PCPress.rs Image

Ultimatum

Twitter bi sada mogao da izgubi još više zaposlenih nakon masovnih otpuštanja koja su prepolovila radnu snagu kompanije. Takođe, kompanija je otpustila inženjere koji su javno prozvali Musk-a.

Prema izveštajima Washington Post-a, Elon Musk je preostalim zaposlenima dao ultimatum i zamolio ih da se posvete “ekstremnom jakom radu”. „Ako ste sigurni da želite da budete deo novog Twitter-a, kliknite da na link ispod“, navodno je napisao u mejlu.

Šta podrazumeva “ekstremno jak rad”? Izveštaj se nije baš udubljivao u specifičnosti Musk-ovih očekivanja. Međutim, izvršna vlast je očigledno stavila od znanja da to podrazumeva „dugotrajni rad visokog intenziteta“.

„Samo izuzetan učinak će predstavljati prolaznu ocenu“. Zatim, postavlja se pitanje da li je ovakav potez legalan u državama koje imaju oštrije zakone kada su prava radnika u pitanju. Takođe, u mejlu je navedeno da će oni koji ne potpišu formular do četvrtka, 17. novembra, biće otpušteni i dobiće tromesečnu otpremninu.

Pročitajte i:  Tesla premešta 765 miliona bitkoina u misterizoni novčanik

Pored izveštavanja o mejlu koji je Musk poslao zapolenima, Washington Post navodi da će Twitter raditi analizu verifikacije i naplate za Twitter Blue u narednih nekoliko nedelja. Kompanija će pokušati da shvati zašto je i kako to dovelo do priliva trolova koji su preplavili platformu.

Stvari su postale toliko loše da je Twitter morao da pauzira uvođenje svoje pretplatničke usluge. Musk je najavio da kompanija vraća uvođenje verifikacije za Twitter Blue 29. novembra.

Prema izveštajima, Twitter Blue je imao samo oko 150.000 korisnika do trenutka kada odlozeno uvođenje nove pretplate. To predstavlja mali deo od 238 miliona dnevno aktivnih korisnika Twittera. Taj broj je kompanija navela kao podatak za drugi kvartal 2022.godine. Nova pretplata kompaniji će doneti oko 14,4 miliona dolara godišnjeg prihoda.

Nova pretplata za Twitter Blue potencijalno bi mogla da utiče na prihod. Twitter je zaradio 79 odsto prihoda od reklama u SAD samo od 10 odsto svojih najznačajnijih korisnika. Takođe, to su korisnici koji će najverovatnije platiti pretplatu. Međutim, to znači da će sigurno videti manje oglasa kao jednu od pogodnosti za pretplatu koju plaćaju.

Pročitajte i:  SpaceX snimio Starship booster na testu 

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , ,