BIZIT 11 - prvi dan

Netflix koji podržava oglase u novembru po ceni od 7 $ mesečno

Netflix Inc saopštio je u da će uvesti plan striminga sa oglašavanjem za otprilike 7 dolara mesečno u novembru, što je potez za privlačenje novih pretplatnika nakon što je kompanija izgubila klijente u prvoj polovini u godini. Cena od 6,99 USD za plan „Osnovni sa oglasima“ je 3 USD manja od Netflix-ovog najnižeg nivoa bez reklama. Nova opcija će se pojaviti u 12 zemalja, uključujući Sjedinjene Države, Brazil, Nemačku, Japan i Koreju, tokom 10 dana.

PCPress.rs Image

Pretplatnici će videti otprilike četiri do pet minuta oglašavanja po satu, navode iz Netflix. Novoobjavljeni filmovi će imati ograničeno oglašavanje kako bi se sačuvalo bioskopsko iskustvo. Otprilike 5% do 10% Netflixsovog programa neće biti dostupno na alternativi podržanoj oglasima zbog ograničenja licenciranja, rekao je novinarima glavni operativni direktor Netflixa Greg Peters.

Rukovodioci Netflixa godinama su se odlučno protivili dodavanju reklama u njihovu uslugu. Najavili su promjenu mišljenja u aprilu kada je kompanija zaprepastila Wallstrit gubitkom pretplatnika u prvom kvartalu i predviđajući dodatne prebjege.

Mi u Netflix-u imamo ogromnu priliku da povećamo našu jedinicu i da privučemo više pretplatnika. A deo toga je i širok spektar planova cena“, rekao je Peters .

Pročitajte i:  Popularni program: Hot Ones stiže na Netflix

Druge usluge striminga, uključujući Hulu kompanije Walt Disney Co (DIS.N) i Disney+ i Warner Bros Discovery HBO Max, imaju opcije podržane oglasima koje koštaju manje ili će ih uskoro ponuditi. Te usluge naplaćuju između 8 i 10 dolara mesečno za opcije sa reklamama.

Netflix-ov plan će biti predstavljen u Kanadi i Meksiku 1. novembra, a u Sjedinjenim Državama, Brazilu, Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj, Italiji, Nemačkoj, Australiji, Koreji i Japanu 3. novembra. Španija će uslediti nedelju dana kasnije, 10. novembra.

Oglašivači mogu da ciljaju gledaoce prema zemlji ili žanru, ili da prikazuju reklame u 10 najboljih emisija usluge. Brendovi takođe mogu da isključe oglase iz sadržaja koji prikazuje eksplicitno nasilje, seks ili golotinju. Netflix takođe uvodi verifikaciju treće strane da potvrdi prikaze oglasa i saobraćaj. Agencija za rejting Nielsen takođe će obezbediti merenje publike, počevši od sledeće godine.

Izvor: Reuters

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: