OneDrive for Business dobija nove funkcije za upravljanje datotekama na webu
Microsoft je najavio nekoliko poboljšanja za OneDrive za poslovne korisnike sa ciljem da olakša upravljanje datotekama. Konkretno, nove funkcije pomažu da se spoji iskustvo upravljanja datotekama za OneDrive, Teams i SharePoint.
Prvo, OneDrive vam sada omogućava brz pristup svim timovima sa svog web interfejsa. Možete da odete na opciju Više mesta na bočnoj traci da biste videli sve svoje timove odjednom, a možete i da ih zakačite na listu brzog pristupa. Ova funkcija je zapravo najavljena pre nekoliko meseci, ali bi sada trebalo da bude u potpunosti dostupna.
Kada se krećete po bibliotekama povezanim sa timovima ili SharePoint-om, takođe možete lakše da prelazite između biblioteka. Postoji novi padajući meni koji vam omogućava lako prebacivanje između biblioteka dostupnih u tom određenom timu ili sajtu. S tim u vezi, sada takođe možete da zakačite deljene biblioteke na listu brzog pristupa, tako da ne morate svaki put da se krećete kroz svoje Teams ili SharePoint lokacije ako želite samo brz pristup određenoj biblioteci.
Microsoft olakšava i premeštanje datoteka unaokolo pomoću birača odredišta koji vam omogućava da lako vidite sve svoje lokacije. Na primer, možete da premestite datoteke iz svog ličnog OneDrive skladišta u deljenu SharePoint biblioteku i sve lokacije su lako vidljive. Takođe sada možete da premeštate prečice na različite lokacije. Na primer, ako napravite prečicu do deljenog foldera u Teams-u, obično bi se pojavila u vašoj osnovnoj fascikli OneDrive, ali sada možete da organizujete tu prečicu u bilo koju fasciklu koju želite radi lakšeg pristupa.
Konačno, sada je lakše očistiti kada završite određeni zadatak. OneDrive vam sada omogućava da izbrišete velike fascikle sa do 10.000 stavki odjednom, tako da kada vam te datoteke više ne budu potrebne, možete ih sve lako ukloniti i očistiti skladište u oblaku kako biste se mogli fokusirati na datoteke koje su još uvek relevantne .
Izvor: xda-developers