Pametne naočare Ray Ban – najprefinjenija tehnologija koja može da se nosi
Ray Ban-ovo partnerstvo sa Meta-om rezultiralo je pametnim naočarima Stories – čvrstim naočarima sa klasičnim izgledom koji je prepun audio tehnologije i kamere.
Sačinjene su tako da idealno pristaju ako želite udoban, ali diskretan uređaj za nošenje za slušanje muzike i snimanje video zapisa.
Nakon višemesečnih testiranja od strane lojalnih kupaca Ray Ban naočara za sunce, Stories naočare , nošene po kiši, snegu I suncu uspešno su zamenile telefon i BeatsFit Pro slušalice zahvaljujući tome što funkcionišu kao bežične slušalice, kamera i pametni asistent.
Za razliku od prethodnih pokušaja pametnih naočara iz Snap-a i Bosea, Stories se ponaša kao normalan par sunčanih naočara bez odvratno jeftinih okvira ili ogromnih plastičnih krakova. Snimanje slike ili video snimka u trenutku ili pronalazak pesme deluje prirodno, sa intuitivnim kontrolama. Ako vam nedostaju sve informacije koje Meta (bivši Facebook) prikuplja, onda aplikacija View čini prenos onoga što snimite i kontrolu vaših nijansi besprekornim.
Meta i Ray Ban kombinuju ikonski dobar izgled sa modernim povezivanjem
Da biste koristili naočare, uklonite ih iz zaštitne kožne futrole (koja takođe služi kao prenosivi punjač), stavite ih, otvorite aplikaciju View na svom telefonu i uparite dva uređaja pritiskom na dugme klizača na naočarima. Pri normalnoj do visokoj jačini zvuka, neki zvuk je ipak propušta iz zvučnika to je zapravo zanemarivo jer se dobija čist prateći bas, instrumente i vokale, iako po cenu blagog tutnjanja.
Primanje poziva uz Story je bilo lako, jer je moguće odgovoriti dodirom prsta na senzor za na desnoj ruci. Pritiskom na dugme iznad tog istog senzora snima se video, dok ga držite, snima se fotografija. Video snimci od 30 sekundi izlaze u rezoluciji 1184 x 1184 piksela pri 30 sličica u sekundi. Kamera se automatski prilagođava svetlu oko vas tako da ne dobijete preeksponiranu sliku, a fotografije snimaju u višoj rezoluciji od 2592 x 1944.
Na kraju, ove čvrste naočare izgledaju sjajno i dobro se nose, u skladu sa imenom Ray-Ban. Kao prve prave multifunkcionalne pametne naočare, koje se ne fokusiraju samo na audio ili vizuelno, dobro se uklapaju za plodne kreatore i korsnike medija koji žele taj klasični stil i sa prodorom u naprednije faze u evoluciji nosivih tehnologija .
Izvor: popularmechanics