Paris Hilton – specijalna ponuda za objavljivanje na X
X, kompanija ranije poznata kao Twitter, sklopila je poseban dogovor o podeli prihoda sa Paris Hilton i njenom medijskom kompanijom, 11:11. Čak uključuje i prilagođeni hashtag za reč koju Hilton pokušava da popularizuje najmanje od 2019: „ sliving “.
Kombinacija reči „ slaying “ i „ living “, „ sliving “ bi trebalo da bude Hiltonovo novo “that’s hot “, njena fraza koja je bila neizbežna početkom 2000-ih. Sada je 2023. godina, a Linda Yaccarino, nedavno iz svog intervjua na pozornici Code, objavljuje „#sliving“ na sajtu pod nazivom X.
Evo šta partnerstvo Hiltonove i X podrazumeva, prema portparolu kompanije Joe Benarroch:
Njih dvoje će „raditi zajedno na kreiranju 4 originalna programa video sadržaja godišnje koji uključuju kupovinu uživo“, zajedno sa „mnoštvom novih aktivacija na svim površinama X-a“. Ovo iskustvo kupovine uživo omogućiće gledaocima Hiltonove prenosa uživo da „pregledaju katalog proizvoda, a zatim da kliknu na sajt da bi obavili kupovinu preko našeg pregledača u aplikaciji“.
Zvuči kao da Hilton ne mora mnogo da se bavi: „X će raditi na tome da obezbedi sponzorstvo brenda kako bi podržao svaku od aktivacija.“
„X će takođe podržati jačanje drugih napora u koje će 11:11 Media / Paris Hilton biti uključeni tokom cele godine.
Platforma je nedavno počela da deli neodređeni procenat prihoda od oglasa koji se pojavljuju pored postova plaćenih, verifikovanih korisnika. Hiltonov finansijski aranžman sa X-om – koji izgleda kao prvi te vrste pod Muskovim režimom – funkcioniše drugačije, kaže Benarrok. Kada sam ga putem e-pošte pitao kako se Hiltonov ugovor razlikuje od postojećeg programa isplate kreatora, rekao je da je to „drugačije partnerstvo“ koje će trajati dve godine.
Izvor: TheVerge