AI izbor oglašivača za Olimpijske igre u Parizu
Dok se svet priprema za Olimpijske igre u Parizu, igre su preplavljene raznim vrstama presedana, iako je pozitivniji način na koji AI treba da revolucioniše svoje oglašavanje.

Rezultati su došli iz studije kompanije za digitalno iskustvo Optimizely koja pokazuje da se trgovci sve više okreću veštačkoj inteligenciji kako bi stekli konkurentsku prednost u prepunom reklamnom okruženju.
Ispitujući 100 prodavaca i 1.000 potrošača u Velikoj Britaniji, studija ističe širi trend usvajanja veštačke inteligencije u sezonskom marketingu. Većina, 51% prodavaca u Velikoj Britaniji koristi veštačku inteligenciju za planiranje i razvoj svojih olimpijskih marketinških strategija, a više od polovine sada koristi veštačku inteligenciju za planiranje i testiranje strategija za velike događaje, uključujući ‘Sportsko leto’, Crni petak i Božić . Ova upotreba u sezonskom marketingu sugeriše da timovi, koji treba da povećaju učinak i tokove posla kako bi zadovoljili potražnju u vršnim trenucima, koriste ga kao dodatak posla, a ne kao drugog člana osoblja.
Zaista, Optimizely-jeva studija pokazuje da je usvajanje AI u marketingu u velikoj meri vođeno njegovim mogućnostima optimizacije. Međutim, Olimpijske igre u Parizu mogu biti samo početak: skoro dve trećine (62%) britanskih marketinških stručnjaka sada smatra da je veštačka inteligencija „neophodna” za kontinuirano poboljšanje njihovih pristupa eksperimentisanju.
59% prodavaca veruje da će AI smanjiti troškove eksperimentisanja, 70% veruje da povećava brzinu, a 62% kaže da daje tačnije rezultate. Sposobnost veštačke inteligencije da proceni brojne permutacije marketinških elemenata, kao što su kopije oglasa, slike, rasporedi i parametri ciljanja, može da se takmiči sa tradicionalnim A/B testiranjem, koje obično poredi performanse dve varijante jedna sa drugom.
Ovaj pomak ka marketingu vođenom veštačkom inteligencijom u skladu je sa nedavnim inovacijama u reklamnoj industriji. Na primer, Yahoo Advertising je predstavio Yahoo Creative, rešenje za oglašavanje zasnovano na veštačkoj inteligenciji dizajnirano da koristi AI za kreiranje dinamičnih, prilagođenih oglasa u realnom vremenu, prilagođavajući elemente prilagođene pojedinačnom korisniku.
Izvor: aimagazine.com