BIZIT 2024

Apple navodno postavlja oglase u više aplikacija na vašem iPhone-u

Apple bi mogao da proširi svoje oglašavanje na više svojih aplikacija prve strane na iPhone-u u pokušaju da poveća prihod, navodi Bloomberg. Kompanija trenutno ostvaruje oko 4 milijarde dolara godišnjeg prihoda od svog reklamnog poslovanja, ali želi da poveća segment na „dvocifrene“, navodi se u izveštaju.

PCPress.rs Image

Više oglasa ubuduće

Apple već prikazuje oglase u nekim aplikacijama, kao što su Apple News i Stocks. Takođe je nedavno najavio planove za proširenje oglasa u App Store-u. Bloomberg je naveo da kompanija razmatra načine za dodavanje reklama na Apple Maps, na primer, koji se do sada izdvajao od svog konkurenta, Google map, time što nije prikazivao oglase. U izveštaju se navodi da je „verovatno“ da Apple takođe ubacuje oglase u prodavnice za podkaste i knjige.

Portparol Apple-a nije odmah bio dostupan da komentariše izveštaj. U međuvremenu, Apple je ciljao druge kompanije koje plasiraju oglase korisnicima iPhone-a.

Prošle godine, Apple je objavio ažuriranje za iPhone sa novim iskačućim prozorom koji je pitao korisnike da li žele da dozvole aplikacijama na svojim telefonima da ciljaju korisnika za oglase. Funkcija privatnosti, nazvana Transparentnost praćenja aplikacija, preokrenula je mehaniku iza scene mnogih mobilnih oglasa, posebno onih koji potvrđuju da li je izvršena kupovina ili preuzimanje.

Pročitajte i:  Apple otvara najveću laboratoriju u Kini

Jasno je da je većina korisnika iPhone-a odustala i ova funkcija je predstavljala velike izazove kompanijama u rasponu od Snap-a do Facebook-a do Peloton-a.

Novi oglasi bi mogli pomoći Apple-u da izvuče više vrednosti od korisnika iPhone.

Analitičari iz Needham-a veruju da je sledeći veliki izvor prihoda Apple-a u oglašavanju. „AAPL ima najbolje korisničke podatke u klasi“, rekli su. „Ako izgradi DSP (platformu na strani potražnje), AAPL može da kontroliše kako i gde se njegovi podaci koriste i može sprečiti curenje podataka izvan svog zidanog vrta.

Analitičari su takođe rekli da veruju da je Apple u ranoj fazi izgradnje nove platforme za mobilno oglašavanje. Rekli su da su primetili „primetan porast“ u naporima kompanije da regrutuje svoju reklamnu platformu.

Analitičari iz Bernstein-a kažu da je poslovanje Apple-ovih usluga, koje je uglavnom vođeno oglašavanjem i App Store-om, zabeležilo usporavanje rasta četiri uzastopna kvartala jer je App Store pretrpio promenu u potrošnji potrošača. Međutim, rekli su da očekuju da će Apple-ov oglasni posao rasti zbog većeg opterećenja oglasa u App Store-u.

Pročitajte i:  Apple sprema podršku za digitalni ključ automobila za određena Volvo, Polestar i Audi vozila

„Sve u svemu, verujemo da je rast od najmanje 20% za celokupni Apple-ov segment oglašavanja dostižan u narednih nekoliko godina“, navode oni.

Izvor: CNBC

 

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,