Biblioteka Amazon Music besplatna za Prime
Amazon proširuje svoju muzičku ponudu, otvarajući svoj puni katalog od 100 miliona pesama u Amazon Music pretplatnicima Prime bez dodatnih troškova. Kompanija takođe nudi mnoge svoje interne podcaste i izbor drugih, bez oglasa, u aplikaciji. I dalje će vam trebati posebna pretplata ako želite da Amazon Music zaista bude rival Spotify-u i Apple Music-u, ali Amazon-ova usluga postaje besplatna opcija.
Razlika u nivoima je sve u pristupu. Svi članovi Prime moći će da pristupe celom Amazon Music katalogu, ali ne u potpunosti na zahtev; možete izmeniti bilo kog izvođača, album ili plejlistu, kaže Amazon, ali ne možete samo da izaberete pesmu i pritisnete play. Za to — i za reprodukciju pesama veće vernosti ili sa prostornim zvukom — biće vam potrebna mesečna pretplata od 9 dolara na Amazon Music Unlimited. Međutim, što se tiče besplatnih usluga, Amazon Music je sada u suštini Spotify minus oglasi za sve koji već plaćaju Prime.
Čini se da je oslobađanje od reklama bilo u fokusu Amazona: takođe čini gomilu svojih podkastova dostupnim bez reklama pretplatnicima Prime.
Amazon takođe radi na otkrivanju podcasta. Uvodi novu funkciju pod nazivom Podcast Previews, koja izgleda da je nešto poput trejlera za epizode podcasta. Moći ćete da slušate „kratak, svarljiv zvuk“ pre nego što odlučite da zaronite u epizodu, za koju Amazon misli da bi mogla da pomogne u otkrivanju. To je ograničena funkcija sa samo nekoliko podcasta za sada, ali Amazon kaže da je to personalizovano iskustvo koje se može „prevlačiti“ na osnovu onoga što slušate. Dakle, Tinder za podkaste.
Pregledi podkasta, ako funkcionišu, mogli bi biti veliki korak ka boljem otkrivanju. Takođe bi Amazonu dali retku stvar u svetu podkasta: razlog da koristite jednu aplikaciju preko druge. Kompanije počinju da shvataju da ekskluzivne emisije nisu uvek ulaznica za uspeh, pa je Amazon umesto toga odlučio da potpiše ugovore za rano dobijanje emisija i njihovo prikazivanje bez reklama. Oni bi, plus bolji alati za otkrivanje, mogli da počnu da nateraju neke korisnike da promene slušanje podcasta.
Sve se svodi na pretplate na Prime
Kao i uvek sa Amazonom, veliki deo onoga što lansira ima za cilj da ubedi više ljudi da zakupe 139 dolara godišnje za članstvo u Prime. To je isti razlog zašto je Amazon platio veliki novac za Thursday Night Football i MGM: želi više ljudi u ekosistemu, a sadržaj koji se ne može propustiti je najbolji način da ih dobije.
Amazon je takođe dugo video muziku kao kapiju za druge stvari. Već možete da kupujete robu umetnika direktno iz aplikacije Amazon Music, mnogi počinju da prave koncerte uživo preko Twitch-a, a Amazon takođe brzo raste kao reklamni gigant, a sve to može imati koristi od ogromnog broja obožavalaca koji će slušati svojim omiljenim umetnicima na bilo koji način. Čak iu podcastima, nekoliko kompanija je bolje opremljeno da prodaju oglase, a zatim prodaju dušeke iz tih oglasa.
Amazon Music je, po većini merila, treći po veličini igrač na tržištu striminga muzike, iza Spotify i Apple Music-a. To tržište će samo postati teže kako YouTube Music nastavlja da raste i kako se TikTok navodno sprema da pokrene sopstvenu muzičku uslugu. Ali Amazon je očigledno sve-in na audio uopšte, jer nastavlja da se gura u podcasting, pa čak i zvuk uživo sa Amp-om. Mnoge kompanije žele da uđu u ovaj prostor, ali malo njih to radi tako široko i agresivno kao Amazon.
Izvor: TheVerge