BIZIT 11 - prvi dan

Suzuki i Toyota produbljuju EV saradnju

Suzuki Motor Corporation i Toyota Motor Corporation najavile su značajan korak u svom tekućem partnerstvu, sa planovima da Toyoti isporuče model SUV-a na baterije na električno vozilo (BEV) koji je razvio Suzuki. Ovaj novi model bi trebalo da se proizvodi u Suzuki Motor Gujaratu u Indiji, a lansiranje je zakazano za proleće 2025. 

PCPress.rs Image

 Saradnja između Suzukija i Toyote ima svoje korene u Enšuu, koji se nalazi u zapadnom delu prefekture Šizuoka, gde su obe kompanije prvobitno preusmerile svoj fokus sa proizvodnje razboja na proizvodnju automobila

 Od 2016. godine, kada su predsednik Suzukija Osamu Suzuki i predsednik Toyote Akio Tojoda počeli da istražuju potencijalna poslovna partnerstva, dve kompanije su se uključile u opsežnu saradnju u različitim oblastima. Njihovi zajednički napori obuhvataju proizvodnju vozila, sporazume o međusobnom snabdevanju i promociju električnih vozila, omogućavajući im da dođu do tržišta u Japanu, Indiji, Evropi, Africi i na Bliskom istoku. 

 Najnoviji razvoj označava značajnu prekretnicu, jer predstavlja prvi BEV proizveden u okviru odnosa proizvođača originalne opreme (OEM) između dve kompanije. Kako globalno tržište SUV vozila nastavlja ubrzano da raste, uvođenje ovog BEV modela ima za cilj da ponudi potrošačima ekološki prihvatljiv izbor u popularnom segmentu vozila. Sa svojim okretnim dizajnom, poboljšanom dinamikom vožnje i opcijama za pogon na sva četiri točka, novi SUV obećava kombinaciju performansi i udobnosti. 

Pročitajte i:  Japan radi na 3D materijalu za štampanje

 BEV jedinicu i platformu za ovaj model zajednički su razvili Suzuki, Toyota i Daihatsu Motor Co., Ltd., koristeći snage svake kompanije kako bi stvorili vozilo koje ispunjava zahteve savremenih vozača. Kako obe kompanije teže ka društvu sa neutralnim emisijama ugljenika, ovo partnerstvo naglašava njihovu posvećenost održivoj mobilnosti. 

 Saradnja između Suzukija i Toyote nije samo skorašnji fenomen; on odražava širi trend u automobilskoj industriji gde partnerstva postaju neophodna u rešavanju tehnološkog napretka i zahteva tržišta. Njihov savez je ozbiljno počeo 2016. godine, sa projektima koji se kreću od deljenja tehnologije hibridnih vozila do zajedničkih ulaganja na novim tržištima. 

 U 2018. godini, dve kompanije su napravile značajan korak napred saradnjom na hibridnoj tehnologiji, omogućavajući Suzukiju da unapredi sopstvenu ponudu vozila Toyotinim naprednim sistemima. Ovo je uključivalo razvoj hibridnih varijanti popularnih Suzuki modela, što je pomoglo da se proširi Toiotin uticaj na tržištima na kojima je Suzuki snažno prisutan. 

 2021. godine, partnerstvo je dodatno učvršćeno formiranjem zajedničkog preduzeća pod nazivom „Toyota Suzuki Motor Corporation“, čiji je cilj promovisanje električnih vozila i razvoj novih tehnologija. Ova inicijativa je omogućila obema kompanijama da udruže svoje resurse i stručnost, ubrzavajući njihovu tranziciju ka elektrifikaciji. 

Pročitajte i:  Delta Auto grupa dovela Geely-jev brend Farizon u Srbiju i region: Evropska premijera modela SuperVAN – potpuna revolucija u transportu

Izvor: autotech.news

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *