TikTok onlajn marketplace za SAD u avgustu
TikTok planira da pokrene svoj eCommerce biznis u SAD početkom ovog meseca, navodi se u izveštaju The Wall Street Journal. Slično programu „Sold by Amazon“, TikTok onlajn marketplace će skladištiti i isporučivati razne proizvode prodavaca sa sedištem u Kini, uključujući odeću, kuhinjske uređaje i elektroniku.
Opisani „TikTok Shop Shopping Center“ sadrži različite kanale na kojima korisnici mogu da pretražuju i kupuju proizvode. TikTok će se baviti marketingom, transakcijama, logistikom i uslugama nakon prodaje, navodi WSJ, dok će korisnici takođe dobiti mogućnost da ostavljaju recenzije i za proizvode koje isporučuje TikTok i za spoljne prodavce.
Priča se da je TikTok onlajn marketplace već neko vreme u pripremi, a izveštaj portala Semafor u junu sugeriše da će video platforma integrisati svoj onlajn marketplace u aplikaciju pod eCommerce tabom. TikTok je već uveo shopping tab i funkcije kupovine uživo u zemljama van SAD.
Prema WSJ-u, TikTok će plaćati kineskim dobavljačima samo kada pronađu kupce u SAD-u i vraćaće nepopularne artikle „kako bi se izbegao zaglavljivanje sa zalihama“. Kompanija navodno planira da otvori svoj program za trgovce izvan Kine jer radi na stvaranju „međunarodnog sistema poravnanja i logistike“.
Dok je Semafor prvobitno izvestio da bi tržište moglo da se pokrene u SAD prošlog meseca, WSJ navodi da je TikTok odložio lansiranje. Kineski trgovci na malo su zabrinuti za budućnost aplikacije u SAD, pošto je Montana potpisala zakon koji će zabraniti aplikaciju od sledeće godine, a zakonodavci traže federalnu zabranu.
TikTok onlajn marketplace će se suprotstaviti Amazonu, pored nekoliko drugih kineskih prodavaca u usponu, uključujući Temu i Wish. Tu je i kompanija za brzu modu Shein, koja je nedavno platila uticajnim ljudima da obilaze njene fabrike nakon što su se suočili sa optužbama za prinudni rad.
Izvor: TheVerge