Twitter ukida članke bez oglasa za Blue pretplatnike
Twitter se oslobađa jedne od najboljih pogodnosti Blue-a: članaka bez oglasa. U poruci koja je poslata izdavačima i prosleđena The Verge-u, Twitter navodi da je „doneo odluku da ukine članke bez oglasa, koja je stupila na snagu od dana zatvaranja posla, 31. oktobra 2022.“.
Twitter je uključio članke bez oglasa kada je prošle godine uveo svoju pretplatu na plavu od 4,99 dolara. Ova funkcija omogućava pretplatnicima da čitaju članke bez oglasa od izdavača koji učestvuju, a istovremeno daju deo prihoda kompanije Blue tim sajtovima. Zasnovan je na platformi koju je Twitter nabavio od Scroll-a, usluge specijalizovane za uklanjanje oglasa sa sajtova sa vestima.
Ali Twitter kaže da bi eliminisanje vesti bez oglasa trebalo da mu omogući da fokusira svoje „resurse na dodavanje dodatne vrednosti za naše članove“. Platforma dodaje da više neće prikazivati oznaku „Twitter Blue Publisher“ na člancima u aplikaciji i da će takođe sprečiti učitavanje „iskustva bez oglasa“ na veb lokacijama izdavača.
Ove promene bi trebalo da stupe na snagu danas, ali ne izgleda da su Blue pretplatnici još uvek pogođeni ili da su primili bilo kakvo obaveštenje o promeni.
Otkako je prošle nedelje preuzeo vlasništvo, samoproglašeni Chief Twit je promenio početnu stranicu za odjavljene korisnike, koja sada prikazuje karticu Istraži umesto upita za prijavu na platformu. Musk takođe želi da napravi velike promene u procesu verifikacije Twitter-a i razmišlja o povezivanju verifikacije sa skupljom verzijom Twitter Blue-a koja košta 19,99 dolara mesečno. Druge potencijalne promene uključuju rebrendiranje Super Follows kao pretplate, kao i oživljavanje Vine.
Izvor: TheVerge