Instagram opet promenio način objave postova
Popularna društvena mreža Instagram konačno je reagovala na žalbe korisnika zbog načina na koji izlaze postovi. Ipak, nije sve kako bi mnogi priželjkivali.
Facebook, vlasnik Instagrama, ispunio je konačno želju mnogih korisnika – sada će opet prioritet u feedu imati noviji sadržaj. Korisnici su se dugo žalili na način na koji algoritam bira sadržaj koji će se prikazati. Pre dve godine uveden je sistem koji je prikazivao postove “koji najviše zanimaju korisnike”, umesto da se prikazuje najnoviji sadržaj.
Zbog ovog načina prikaza pojedine slike su danima stajale na vrhu feeda, što je iritiralo korisnike. Naravno, Facebook i sada ima objašnjenje zašto je povratak na (skoro pa) staro ustvari sjajna, nova ideja:
Sa novim promenama, vaš feed će biti svež tako da nećete propustiti nijedan momenat do kog vam je stalo.
Naglašeno je da se veoma stari sadržaj više neće pojavljivati pri vrhu feeda. Ipak, predstavnik Instagrama tvrdi da ovo ipak nije potpuni povratak na stari način prikazivanja. Pretpostavke su da je novo rešenje neki vid kompromisa između želja korisnika i vizije kompanije. Promena se može gledati i kao reakcija na pojavu nove društvene mreže Vero koja hronološki prikazuje sadržaj i nema oglase.
Instagram se menja… opet
Kada su uvodili promenu u načinu prikazivanja 2016. godine objašnjenje je bilo da korisnici propuste 70% sadržaja. Tada je prednost promene predstavljena kao uvođenje načina prikazivanja postova do kojih vam je najviše stalo. Korisnici očigledno nisu delili viziju Facebooka.
To nije jedina promena u Instagramu – kompanija je najavila da testira “New Posts” dugme koje će dozvoliti da se ručno osvežava feed. Ovo je samo jedna od promena koje će se u narednih nekoliko meseci uvesti kako bi se unapredio feed. Promene na Instagramu su, čini se, svakodnevne. Ranije ove nedelje je predstavljena mogućnost dodavanja hashtagova i tagovanja korisnika u biografijama korisnika.
Marku Zuckerbergu očigledno ne prolaze dobro promene kod korisnika. Sličan problem sa feedom su imali i korisnici Facebooka, gde je uveden Explore feed, a forsirani su i postovi “koji izazivaju najviše smislene diskusije”. To je u praksi značilo da ste stalno gledali jedne iste postove koji se nisu micali sa feeda. Eksperiment je završio neslavno, ali to su najmanji problemi Facebooka koji se suočio sa skandalom svetskih razmera.
Izvor: CNN