BIZIT 11 - prvi dan

Play Store neće da otvori, učita ili preuzme aplikacije?

Možete naići na poruku o grešci u kojoj se navodi da Google Play Store neće da otvori, učita ili preuzme nijednu aplikaciju.

PCPress.rs Image

Rešite uobičajene probleme sa aplikacijom Play Store

Evo nekoliko saveta kako da rešite uobičajene probleme sa preuzimanjem sa Play Store-a. Vredi napomenuti da čak i ako imate najnoviji i najveći pametni telefon, i dalje možete naići na Play Store koji ne radi kako biste očekivali. To se može dogoditi na najboljim Android uređajima, kao i na jeftinim pametnim telefonima, bez obzira na cenu ili hardver, iako hardverska ograničenja zaista mogu igrati veliku ulogu.

Proverite storage i SD karticu

Ako na vašem uređaju nema dovoljno prostora, to može usporiti i sprečiti uređaj da preuzme i instalira nove aplikacije i ispravke. Da biste videli dostupan prostor, isprobajte sledeće:

Idite na Settings -> Storage. Spisak kategorija prikazaće koliko prostora svaka od njih zauzima na vašem uređaju. Ako vam je na raspolaganju manje od 1 GB, pokušajte da uklonite neke stare fotografije, video zapise i aplikacije, a zatim pokušajte ponovo. Nepravilno postavljena SD kartica takođe vas može sprečiti da instalirate aplikacije na telefon. Pokušajte da je izvadite, a zatim ponovo stavite da biste videli da li će rešiti vaš problem.

Proverite Wi-Fi ili mobilnu vezu za prenos podataka

Proverite da li imate jaku i pouzdanu vezu. Ako koristite Wi-Fi, jačinu veze možete da vidite u podešavanjima uređaja ili tako što ćete pogledati gornji status bar. Takođe možete pokušati da učitate web lokacije pomoću željenog browsera ili da testirate brzinu interneta. Da biste videli svoju Wi-Fi vezu:

  • Otvorite Settings.
  • Idite na Network & Internet.
  • Izaberite Wi-Fi  i pogledajte da li ste povezani.
Pročitajte i:  Ministarstvo pravde SAD-a bi moglo naterati Google da se podeli

Ako ste povezani, možete da kliknete na naziv Wi-Fi-ja i videti jačinu signala. Takođe možete da koristite i mobilne podatke za preuzimanje aplikacija, ali imajte na umu da će se ovo verovatno računati u vašu mesečnu naknadu. Kada potvrdite da je veza za prenos podataka uključena, pokušajte ponovo. Da biste preuzeli aplikacije iz Play Store pomoću mobilnih podataka:

Otvorite Play Store, a zatim otvorite meni klikom na sliku profila u gornjem desnom uglu. Idite u Settings i izaberite padajući meni General, a zatim App download preference. Izaberite Over Any Network.

Resetujte uređaj

Ako vam se veza čini stabilnom i pouzdanom, možda ćete morati samo ponovo da pokrenete uređaj. Jednostavan reset često može da reši većinu problema, pa je vredno pokušati i videti da li će rešiti problem. Pritisnite i držite dugme za napajanje, a zatim kliknite na Restart.

Obrišite keš i podatke aplikacije Play Store

Ako vam nijedan od gore navedenih koraka ne reši problem, možete pokušati da obrišete keš memoriju i podatke Play Store aplikacije.

  • Idite na Settings ->  izaberite Apps & notifications;
  • Kliknite na See all apps i pronađite Google Play Store;
  • Izaberite Storage & cache, a zatim kliknite na Clear storage i Clear cache;
Pročitajte i:  Microsoft funkcija AI za opoziv nedostupna do oktobra

Vratite se u Play Store i pokušajte ponovo sa preuzimanjem.

Deinstalirajte i ponovo instalirajte ažuriranja Play Store i Play Service

Ako nijedna od prethodnih opcija nije uspela, možda ćete morati da preduzmete još nekoliko koraka. Jedna od opcija je deinstalacija i ponovna instalacija same Google Play Store aplikacije:

  • Idite na Settings i izaberite Apps & notifications;
  • Kliknite na See all apps i pronađite Google Play Store;

Kliknite na Google Play Store i izaberite 3 tačke u gornjem desnom uglu, a zatim izaberite Uninstall updates. Ako se u bilo kom trenutku od vas zatraži da se vratite na fabričku verziju aplikacije, tapnite na OK. Ponovite iste korake za Google Play Services. Kada završite, pokušajte ponovo.

Proverite da li postoje ažuriranja Android sistema

Ako ni ovo nije pomoglo, trebalo bi da proverite da li na uređaju postoje dostupne ispravke ili bezbednosne zakrpe. Ponekad ove ispravke i bezbednosne zakrpe mogu pomoći u rešavanju uobičajenih problema. Da biste videli da li imate dostupnu ispravku za uređaj, isprobajte sledeće:

  • Idite na  Settings -> System -> i kliknite na Advanced;
  • Kliknite na System Update. Ako se ništa novo nije pojavilo, kliknite na Check for update dugme.
Pročitajte i:  Google Pixel telefoni i bezbednosni propust

Uklonite i ponovo dodajte Google nalog na uređaj

Sledeći korak je uklanjanje i ponovno dodavanje Google naloga na uređaj. Pre nego što to učinite, preporučuje se da još jednom napravite rezervnu kopiju naloga kako biste bili sigurni da je sve sačuvano u cloudu. Ovo će sprečiti slučajni gubitak podataka koji je povezan sa vašim nalogom.

Da biste uklonili nalog:

  • Idite na Settings i kliknite na Accounts;
  • Izaberite account koji želite da uklonite -> Remove account;
  • Ukoliko je poptrebno, unesite PIN ili password za vaš uređaj.

Da biste dodali nalog:

  • Idite na Settings;
  • Kliknite na Accounts -> Add account -> Select Google;
  • Pratite uputstva:
  • Otvorite Google Play Store i izaberite svoj nalog u gornjem desnom uglu.

Nadamo se da će vam bar jedan od ovih načina pomoći i omogućiti vam da nastavite sa preuzimanjem aplikacija iz Play Store.

Izvor: Xda-developers

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,