BYD razvio algoritam za pametnu vožnju
Prema novom izveštaju, BYD će početi da koristi svoje algoritme pametne vožnje razvijene u kompaniji na nekim od svojih modela već sledećeg meseca, nakon što se ranije oslanjao isključivo na rešenja dobavljača.

Nakon što je ove godine prošao kroz niz organizacionih promena, BYD ima za cilj da svoje algoritme pametne vožnje razvije u masovnoj proizvodnji već u novembru, što bi mogao biti prekretnički trenutak za razvoj pametne vožnje. BYD svoju računarsku platformu za pametnu vožnju naziva DiPilot, sa različitim granama u zavisnosti od računarske snage, navodi se u izveštaju.
BYD istovremeno radi na razvoju algoritma pametne vožnje zasnovanog na glavnim računarskim platformama kompanije Nvidia, Horizon Robotics i još jedne kineske kompanije Black Sesame Technologies za autonomnu vožnju, navodi se u izveštaju HiEV-a.
Od toga, BYD tim je uložio najviše truda u istraživanje i razvoj zasnovano na Drive Orin platformi, pošto je Nvidijina platforma najzrelija, navodi se u izveštaju.
Interno razvijeni algoritam zasnovan na Orin N-u mogao bi da se masovno proizvodi i učita u vozila već u novembru, što bi ga činilo prvim BYD-ovim prodorom u istraživanju i razvoju pametne vožnje, navodi se u izveštaju.
Do sada ove godine, većina BYD-ovih glavnih prodajnih modela po ceni iznad 200.000 RMB (28.120 USD) nudi se u verzijama opremljenim pametnom vožnjom visokog nivoa, navodi se u izveštaju, dodajući da se BYD nada da će taj prag spustiti na klasu od 100.000 RMB do 2025.
Za manje od 2 godine, BYD je realizovao masovnu proizvodnju funkcija pametne vožnje visokog nivoa u svojim glavnim prodajnim modelima, uglavnom zahvaljujući lancu snabdevanja koji je postao zreliji, navodi se u izveštaju. Pored toga, neki brendovi automobila su eliminisani u žestokoj konkurenciji, što je omogućilo BYD-u da stekne neke timove sa iskustvom u masovnoj proizvodnji, navodi se u izveštaju.
Pored sopstvenih algoritama razvijenih u kompaniji, BYD takođe planira da razvije sopstveni čip za pametnu vožnju, koji će početi od niskog do srednjeg pozicioniranja.
Izvor: autotech.news