Elon Musk: Prihod od reklama na Twitteru opao za 50 odsto
„I dalje imamo negativan novčani tok“, rekao je Musk.
Potrošnja na oglašavanje pala je za 89 odsto
Twitter i dalje troši više novca nego što zarađuje, kaže Elon Musk. Musk je na Twitter-u napisao da kompanija pati od tekućeg problema sa negativnim novčanim tokovima zbog približno 50 odsto pada prihoda od reklama i velikog tereta duga. „Potrebno je da postignemo stabilan financijski položaj. Nakon toga moći ćemo da razmišljamo o drugim stvarima ili investicijama, rekao je Musk.
Ove novosti stižu iste nedelje kada je Twitter-ov program podele prihoda od oglasa počeo da isplaćuje neke kreatore. Twitter je saopštio da će odabrani kreatori sadržaja na platformi imati pravo da dobiju deo prihoda od oglašavanja. Musk je takođe naveo da će korisnici ubrzo provoditi više vremena koristeći Twitter nego što su to činili pre. Musk je ranije rekao da su se skoro svi oglašivači koji su napustili platformu nakon njegovog preuzimanja u oktobru „vratili“ ili „su rekli da će se vratiti“.
Prema proceni istraživačke firme Sensor Tower, potrošnja na oglašavanje pala je za 89 odsto na 7,6 miliona dolara tokom dvomesečnog perioda ranije ove godine. Ovaj pad potrošnje na oglašavanje označava značajan gubitak prihoda za Twitter. Prema izveštajima Reuters-a, Twitter ima godišnju otplate kamate u vrednosti od oko 1,5 milijardi dolara. Kamate su bile sastavni deo poslovanja prilikom Musk-ove kupovine Twitter-a za 44 milijarde dolara. Ovo je najnoviji znak da agresivne mere za smanjenje troškova koje je Musk preduzeo u poslednjih godinu dana nisu bile dovoljne da kompaniju postave na čvrste finansijske temelje. Takođe, izveštaji sugerišu na to da novoimenovana izvršna direktorka kompanije, Linda Yaccarino ima mnogo izazova pred sobom dok radi na tome da obnovi Twitter-ov posao vezan za oglašavanje.
Izvor: Engadget