Honda usvaja Huawei pametnu vožnju
Japanski automobilski gigant Honda istražuje saradnju sa Huawejem u oblasti pametne vožnje i očekuje se da će koristiti rešenje za pametnu vožnju kineskog tehnološkog giganta na svom brendu.
Ne može se isključiti mogućnost da se isti model pod brendom Ie nudi paralelno sa varijantama opremljenim Honda Sensing 360+, kao i varijantama sa Huaweijevim rešenjem za pametnu vožnju, navodi se u izveštaju, pozivajući se na izvor blizak ovoj stvari. Honda je 6. aprila 2024. predstavila svoj novi EV brend pod nazivom Ye u Kini, svoj treći brend u Kini koji cilja na tržište električnih vozila nakon e:N i Lingxi.
Novi brend Ye ciljao bi na potrebe kineskih kupaca i pravio bi automobile zasnovane na potpuno električnoj arhitekturi V arhitektura, saopštila je Honda u aprilu. Japanski proizvođač automobila je u to vreme predstavio tri nova modela, Ie P7, Ie S7 i Ie GT, rekavši da bi prva dva trebalo da budu u prodaji do kraja 2024. godine.
Tehnologiju autonomne vožnje je teško brzo komercijalizovati zbog propisa, što je jedan od razloga zašto brend Ie namerava da nosi Huaveijevo rešenje za pametnu vožnju. Lista dobavljača brenda Ye uključuje CATL, Huawei i iFlitek, navodi se u izveštaju, dodajući da će pametni kokpit brenda imati tehnologiju ekrana nalik AR-HUD-u koju je razvila Honda u saradnji sa Huawejem.
Na kineskom tržištu novih energetskih vozila (NEV), mnogi automobilski brendovi se oslanjaju na korišćenje Huawei tehnologije za revitalizaciju, navodi se u izveštaju. Sa Huaweijevim rešenjem za pametnu vožnju, Honda može brzo da unapredi svoje sposobnosti u oblasti inteligencije.
Japanski proizvođač automobila pokušava da dobije deo kineskog tržišta NEV, uprkos tome što se suočava sa konkurencijom bez presedana od strane lokalnih proizvođača električnih vozila.
Izvor: autotech.news