Sony se sprema za revoluciju metaverzuma uz pomoć više platformi
Japanski konglomerat Sony Group Corp obavestio je da je dobro pozicioniran da igra vodeću ulogu u metaverzumu, ili impresivnim virtuelnim svetovima, za koje komentatori spekulišu da će u velikoj meri poremetiti industriju i uspostaviti nove trendove.
Metaverzum je nejasan termin koji obuhvata ideju da će potrošači provoditi više vremena u onlajn simuliranim okruženjima. Dok se koncept razvija, postao je popularna reč u brifinzima i pokretač sklapanja poslova u industriji.
„Metaverzum je u isto vreme društveni prostor i mrežni prostor uživo gde se ukrštaju igre, muzika, filmovi i anime“, rekao je izvršni direktor Kenichiro Yoshida na brifingu o strategiji , ukazujući na korišćenje besplatne bitke za igru.
Sony-jeve jedinice za igre, muziku i filmove doprinele su sa dve trećine operativnog prihoda u godini koja se završila martom.
Kompanija je čuvar igara sa svojom PlayStation 5 konzolom, međutim ukazuje se na rizik koji predstavlja rast višeplatformskih naslova zasnovanih na cloud-u i njihov potencijal da smanje uticaj vlasničkih platformi.
Sony je prilagođavao svoj pristup, omogućavajući unakrsnu igru u Fortnite-u 2018. Ove nedelje, Epic je rekao da će valuta „V-Bucks“ u igri kupljena na PlayStation-u biti upotrebljiva na drugim platformama.
Sony je takođe preduzeo korake da proširi dalje od svog fokusa na naslove za jednog igrača kao što je “Spider-Man: Miles Morales”, sa ugovorom koji je objavljen u januaru da kupi Bungie, programera onlajn pucačine za više igrača “Destiny”.
Sony već licencira svoj sadržaj drugim platformama, profitirajući od vrednosti za strimere sadržaja kao što je popularni američki sitkom „Seinfeld“. Iako firma poseduje Crunchiroll servis za striming animea, nije se toliko agresivno gurala da upravlja sopstvenim video platformama kao rivali kao što je Walt Disney Co sa svojom Disney+ uslugom.
Osim metaverzuma, Yoshida je takođe istakao Sony -jevu tvrdnju o mobilnosti, pri čemu je konglomerat razvio električno vozilo sa Honda Motor Co Ltd.
Sony je stvorio novi stil života 1979. lansiranjem Walkman-a, rekao je Yoshida.
„Nameravamo da prostor za mobilnost pretvorimo u novi prostor za zabavu… Verujemo da će mobilnost biti sledeći megatrend“, rekao je on.
Izvor: Reuters