Top50 2024

Microsoft Copilot AI raspoređuje radnike na terenu

Microsoft donosi generativnu AI radnicima na terenu integrišući svog Copilot AI asistenta u svoju platformu za terenske usluge, pojednostavljujući tokove rada, ali i omogućavajući supervizorima da znaju šta tehničari rade na poslu.

PCPress.rs Image

Copilot, koji je prvi put predstavljen u martu, već je na Microsoft 365 poslovnim platformama i prvi su ga koristili zaposleni vezani za radnu površinu koji su želeli da AI generiše tekst za PoverPoint prezentacije. Sada će Copilot biti dodat usluzi Dinamics 365 koju koriste terenski radnici poput tehničara kablova i osoblja za popravku električne energije, među nizom drugih poslova u objektima, proizvodnji i zdravstvu.

Sa Copilot-om, zahtevi za uslugu poslati preko Outlook-a automatski će unapred popuniti informacije, uključujući koliko puta je isti korisnik ranije tražio uslugu. Nadzornici mogu pregledati radni nalog pre nego što ga pošalju radnicima na terenu. Do jeseni ove godine, ti radni nalozi će takođe preporučiti određene ljude za posao na osnovu njihovog vremena putovanja, dostupnosti i skupa veština.

Tehničari mogu da ažuriraju svoj radni status, to jest, ako su stigli na lokaciju i počeli da rešavaju problem i šta su tačno problemi kako bi menadžeri znali šta se dešava sa projektom i mogli da pomognu u određivanju prioriteta zadataka. Takođe im omogućava da pronađu informacije o lokaciji posla u manje dodira. Zatim će Copilot pomoći u kreiranju rezimea usluge za menadžere.

Pročitajte i:  Xbox testira strimovanje vaših Xbox igara  

Kupci će imati više uvida u to gde se nalaze njihovi tehničari, a radnici na terenu eliminišu mnogo posla. Ali videli smo kako visokotehnološki alati koji aktivnosti radnika čine vidljivijim takođe mogu da podstaknu pažljivije ispitivanje radnika, na primer, sa pritužbama zaposlenih u Google-u o navodnom špijuniranju kroz nove alatke za kalendar.

A ako se tehničar zaglavi oko nekog problema, Microsoft je doneo 3D prostorne beleške u Teams video pozive preko mobilnog telefona, koje mogu da naglase problem poput neispravnog zavrtnja tako što će ga zaokružiti u video pozivu, čime se radnicima štedi da opisuju šta rade. re seeing. Ako se kamera udalji, biće i napomena. Izgleda slično funkcijama daljinske pomoći u video pozivu HoloLens 2 Teams.

Lili Cheng, potpredsednica korporacije za poslovne aplikacije i platformu u Microsoftu, rekla je da dovođenje generativne veštačke inteligencije u terenski rad omogućava radnicima na prvoj liniji kao što su tehničari da rade brže i pametnije.

„Mnogi terenski radnici se često oslanjaju na olovku i papir, a većina alata je fragmentirana, tako da je potrebno mnogo vremena da se završe poslovi“, kaže Cheng za The Verge. „Želeli smo da pomognemo u pojednostavljivanju njihovih radnih tokova.

Pročitajte i:  Pet aplikacija koje bi trebalo da se vrate sa Microsoftovog groblja

Copilot u Dynamics 365 je već dostupan trenutnim korisnicima. Microsoft je radio sa klijentima širom sveta kao što su Hitachi Solutions, 9altitudes Group i TechLabs London kada je testirao proizvod.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , ,